Дистанційне навчання




      

    



  



























                                                                      
 


 
 
























                                              5 клас Історія України


22.05 Практична робота № 8 "Подорож триває, або 

пригайде усе

 найважливі".

1. Опрацювати ст.203-207.

2. Виконати усі станції :


 1. Історія та карта ;

2. Володарі часу;

3. Віч-на-віч з великими; 

4. Побутові дрібнички;

5. Охоронці пам’яті; 

6. Під стягами і корогвами.






15.05 Тема "Турбота про здоров'я. Медицина. Аптека.

 Спорт".

1. Опрацювати параграф 28 ст. 198-201.

2. Перегляньте презентацію Натисни тут
3.
08.05 Тема  "Наука і освіта. Києво-Могилянський колегіум, 

Львівський університет"

Тема "Відкриття університетів у Харкові та Києві і їх вплив на українську культуру"

1. Опрацювати параграф 28 

2. Переглянути відеоурок Натисни тут.

3. Розв'язати кросворд   Натисни тут

4.·        Позначте на карті:
o   стоянку, яку відкрив В. В. Хвойка у 1897—1907 рр. 
o   стоянки Королеве та Кирилівську;
o   печеру, де  було розкопано неандертальське поховання, в якому археологи знайшли кістяк жінки віком 35 років; 
o міста-держави, засновані греками на території Північного Причорномор’я; 
·        На основі тексту підручника с. 133 створіть візитівку Харківського університету початку 19 ст. за планом:
Назва закладу:
Засновник:
Рік створення
Факультети
Ректор
5. ·        За допомогою тексту підручника, заповніть таблицю.
1834 р. – заснування Київського університету імені Святого Володимира.
Михайло Максимович
Володимир Антонович
1.     Хронологічні задачі.
1  1Скільки років минуло від відкриття Харківського університету до заснування Київського?

2  2.Обчисліть, яку річницю святкуватиме Харківський університет цього року.

3 3..Обчисліть, у якому році Київський університет святкуватиме своє 250-річчя.

24.04 Тема: Українське село та місто у XVІІІ ст.

1. Опрацювати параграф 26. 
Перевір свої знання:

1.Перевірити свої знання в кінці параграфа.

2. Переглянти відео урок Натисни тут

3.Виконай вправу Натисни тут


17.04. Тема:"Праця та господарство.Традиційні заняття українців"
1. Опрацювати параграф 25. 
2. Переглянути презентацію і відгадати загадки!Натисни тут
3. Переглянути відеоурок Натисни тут

 Перевір свої знання:

1.Закріпи завданнями у робочому зошиті, згідно теми.
2. Орієнтовні завдання для практичних і творчих робіт:
на основі інформації від батьків (бабусь і дідусів, інших родичів), а також доступних писемних і речових джерел:  підготувати повідомлення (міні-проект) про одяг людини в минулому;  підготувати повідомлення (міні-проект) про харчування людей у минулому; скласти розповідь про родинні традиції та свята.



6 клас історія стародавнього світу.


20.05.Тема уроку "Історія індійської цивілізації"

1. Опрацювати параграф 19. 

2. Переглянути відеоурок Натисни тут

3. Виконай завдання у контурній карті "Індійська цивілізація"

4. Виконай завдання у робочому зошиті.

5 Створіть хмаринку слів із теми.

6. Продовжти  таблицю.


Релігія Давньої Індії
Індуїзм

·        Виникла як змішування вірувань дравідів та аріїв.

· 













       

Буддизм
·        Одна з найдавніших релігій на Землі.
Виник у VІ ст. до н.е.
·        Засновник – царевич Гаутама (Будда).
·       

















-      



13.05- 15.05  Тема уроку "Китайська цивілізація"

1.Опрацювати параграф 21.

2. Переглянути відеоурок Натисни ту



3. Перглянути відео "Суспільство Китаю"Натисни тут



4. Переглянути відео "Культура Китаю"Натисни тут

5 Переглянути відео " Винаходи Китаю"Натисни тут


6. Виконати вправи "Згрупуйте поняття"Натисни тут

06.05. Тема "Тематичне оцінювання: "Стародавній Рим"

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Повторити параграфи 42-55.


Перевір свої знання:


1.Вправа №1 "Знайди правильну відповідь" НАТИСНИ ТУТ

2. Виконати тести натисни тут 

29.04 Урок узагальнення 

1. Виконай вправу Натисни  тут

2. З'єднай дату та подіюНатисни ту
т
3. Заповніть пропуски у текстіНатисни тут

4. Вставте у тексті пропущені словаНатисни тут

5. Терміни і значення Натисни тут



6. Римські Боги Натисни тут



24.04 .Тема "Передумови розселення слов'ян. Розвиток

 слов'янських племен у процесі розселення. Анти і 

склавини на теренах України"

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитати параграф 55 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Кросворд" НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2 "Робота із картою"НАТИСНИ ТУТ

22.04  Практичне заняття "Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов'ян".

1. Вікторина  натисни тут

2. Ознайомитись з матеріалом і пройдіть

 тестування Натисни тут


17.04 Тема "Культура Давнього Риму"


Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &53 .


2. Переглянути відео "Архітектура і будівництво" НАТИСНИ ТУТ



3.Переглянути відео "3d реконструкція 

Стародавній Рим"НАТИСНИ ТУТ



Перевір свої знання:




1.Вправа №1 "Знайди слово" НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2 "Вкажи назву фото" НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ

15.04 Тема "Падіння Західної Римської імперії"

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте &54 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео "Падение Западной Римской империи

 (рус.) История древнего мира"НАТИСНИ ТУТ





Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Вкажи, що зображено на фото" НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2 "Кросворд" НАТИСНИ ТУТ

Творчі завдання:

1.Перед вами шаблон сторінки "Досьє злочинців". За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет та підручника, створіть сторінку Досьє "злочинців-варварів, які зруйнували Рим", за поданим шаблоном в зошиті (Приклад додається).

15.04 .Тема "Кризові явища в Римській імперії та її поділ"

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте &52 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео "Поздняя Римская империя. Диоклетиан и Константин. (рус.)


 История древнего мира"НАТИСНИ ТУТ


Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Вставте пропуски в текст" НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2 "Гра перщий мільйон" НАТИСНИ ТУТ




                                                7 клас історія України

 18.05 Тематичне оцінювання відбудиться о 14.00 

04.05 Урок узагальнен ня

1 Дати - події Натисни тут

2. Встав пропущені слова Натисни тут

3. Вправа "Задане слово" Натисни тут

4. Заповніть пропуски Натисни тут 


27.04. Практичне заняття № "Повсякденне життя та 

взаємовідносини населення України в 14 – на початку 16 ст." 
1. Переглянути презентацію та виконати завдання Натисни тут


 13.04. Тема "Суспільне і церковне життя. Сільське господарство. Ремесла і торгівля. Міста, магдебурське право"


13.04 . Тема : Культура та освіта. Юрій Дрогобич . 

Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &24 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Соціальна структура населення українських 

земельНАТИСНИ ТУТ

3. Прочитати &25  Переглянути відео урок  Натисни тут

    
Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Знайди пару" НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2 " Знайди пару" Натисни тут

2. Вправа № 2. "Встав пропущений текст чи дати"НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3. "Вікторина"НАТИСНИ ТУТ



13.04 .Тема "Економічне становище 
українських земель у другій половині ХІV — XV ст"

Завдання для самостійного опрацювання:


1. Прочитайте &22 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео "Господарський розвиток українських 

земельНАТИСНИ ТУТ    
Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Знайди пару" НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. "Встав пропущений текст чи дати"НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ

                             



7 клас Середні віки

26.05 Тематичне оцінювання 

19.05 Урок узагальнення натисни тут

12.05 Тема "Індія. Касти. Індуїзм. Делійський султанат. 

Досягнення індійської культури"

1. Опрацювати параграф. 

2. Переглянути відеоурок Натисни тут

3. Натисни тут Касти 

4. Натисни тут Суспільство.

Перевір себе:

1. Склади хмарку понять з теми;

2. Склади кросворд згідно теми .



05.05 Тема "Китай за часів династії Тан. Завоювання

 Китаю монголами. Династія Мін. Досягнення китайської 

культури."

1. Перегляд відеоуроку Натисни тут

Перевір свої знання



1.  З’ясуйте основні особливості розвитку країн Сходу.
2.  До яких наслідків привело монгольське завоювання Китаю?
3.  Назвіть досягнення середньовічної китайської та японської культур.
1.  Визначте основні риси розвитку Китаю та Японії в середні віки.
2.  З’ясуйте особливості розвитку Японії, порівнюючи з Китаєм.
Запитання на закріплення.
1.  Коли монголи встановили свою династію в Китаї? Як вона називалася?
2.  Визначте особливості монгольського панування в Китаї.
3.  Коли відбулося повстання «червоних пов’язок»?
4.  Хто був засновником династії Мін?
5.  Охарактеризуйте правління династії Мін.
6.  Назвіть основні риси цивілізацій Сходу.
7.  Які династії правили в Китаї в середні віки?
8.  Коли Китай було завойовано монголами?
9.  Як називалася монгольська династія, що правила Китаєм?
10.  Назвіть найбільші селянські виступи в Китаї.
11.  Із якими ще завойовниками доводилося боротися китайцям?
12.  Охарактеризуйте розвиток культури Китаю в середні віки.

28.04 .Тема "Утворення Османської імперії. Правління 

Мехмеда ІІ. Культура 

Османської імперії.

1. Опрацювати параграф.

2.Переглянути відео урок Культура Османської імперії

3. Відео урок Натисни тут

4. Мехмед ІІ Натисни тут

Перевір себе:

1. Виконай тестинатисни тут

21.04 Практичне заняття «Виникнення слов’янської
 писемності. Кирило і  Мефодій».

1.Переглянути презентацію та виконати

 завдання Натисни тут

14.04 .Опрацювати  17 тему уроку "Монгольська навала на 

Русь. Новгородська боярська республіка. Московська держава.

 Іван ІІІ." за посиланням Натисни тут

07.04.  Опрацювати  & 16 тему уроку "Ян Гус і Гуситські 

війни"." за посиланням Натисни тут

                                8 клас історія України

18.05 Тематичне оцінювання відбудиться 0 14.00.

07.05 Тема "Мій рідний край у 20-90 роках 18 ст."

Натисни тут.

1. Опрацювати одну із тем, письмово описати подію.

04.05 Практична робота "Козацькі літописи 17 -18 ст. як історичні джерела".

1. Опрацювати параграф 37.

2. Виконати завдання у робочому зошиті.

23.04.- 27.04 . Культура України у І половині 18 ст.
Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте & 35-36 або електронна версія підручника 
НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео "Культура наприкінці XVII — у першій 



Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Вкажи історичну пам`ятку"НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ

13.04 . Опрацювати & 34   за посиланням "Правобережна та 

західноукраїнські землі у І пол. 18 ст." Натисни тут

 та виконай завдання;


8 клас Всесвітня історія

21.05 Тема уроку "Індія та Персія в XVI -XVIII ст."

1. Опрацювати параграф 28

2.   Перегляд відеоматеріалу: натисни тут

-          Письмово в зошиті виконати завдання:
1.  Визначте особливості розвитку ремесла і торгівлі в Індії.
2. В зошиті записати порівняльну таблицю «Досягнення індійської та іранської культур XVI—XVIIІ ст.

3.Історичний портрет Акбара або Аббаса І (на свій вибір)



14.05. Тема уроку "Китай та Японія у 16-18 сть."


2. Переглянути відео Натисни тут

3. Переглянути відео Натисни тут


- Опрацювати параграф 27.

- Виконай вправу Натисни тут

- Перевір себе з теми  Натисни тут



07.05 Тематичне оцінювання Натисни тут

30.04 Тема "Практичне заняття. Повсякденне життя в країнах Західної 
Європи"

Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте:параграф 26  електронна версія підручника НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. "Вікторина"НАТИСНИ ТУТ
23.04. Тема "Англійські колонії в Північній Америці. 
Війна за незалежність (1775—1783 рр.). Утворення США."

Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте & 25 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Війна американських колоній за 

незалежність"НАТИСНИ ТУТ   

Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. "Вставте пропуски у текст"НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа № 2. "Вкажи, що зображено на фото"НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 3 "Вікторина"НАТИСНИ ТУТ

4. Вправа № 4. "Перший мільйон"НАТИСНИ ТУТ

16.04. Тема "Міжнародні відносини ХVIII ст."

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте & 24 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео "Міжнародні відносини ХVIII ст."НАТИСНИ ТУТ
   
Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ




  Історія України 9 клас

19.05  Тематичне оцінювання 


18.05. Тема уроку "Українська романтична і реалістична школа 

живопису. Модерм у малярстві. Зміни в сільській та міській 

забудові."

1. Опрацювати параграф 35.

2. Опрацювати матеріал Натисни тут

3. Виконай вправу Натисни тут


05.05. Тема "Особливості розвитку культурного життя. Література. Українська преса та видавниство."
Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте &34 - 35  або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. "Вставте пропуски у текст"НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа №2"Хто на фото"НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа №3"Вікторина"НАТИСНИ ТУТ

Творчі завдання:
1.Перед вами приклад Пантбуку. За поданим прикладом та за опрацьованим матеріалом теми: "Література та мистецтво в к. ХІХ - п. ХХ ст." створіть власний пантбук (можна використовувати кольорові фломастери, роздруківки (якщо є можливість). Приклад подається простий.




04.05. Тема "Вплив процесів модернізації на суспільне житті українців"
Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитайте & 33 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:

1. Вправа № 1. "Знайди пару"НАТИСНИ ТУТ

2. Вправа №2"Хто на фото"НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа №3"Кросворд"НАТИСНИ ТУТ 

27.04 .Тематичне оцінювання Натисни тут

13.04 . Тема "Радикалізація українського політичного руху".

1. Переглянуть відеопрезентацію Натисни тут
Перевір свої знання:

1. Вправа № 1 Натисни тут

14.04. Практична робота : "Вплив греко-католицької церкви на 

піднесення національної свідомості населення 

західноукраїнських земель"

1. Переглянути відеоАндрій Шептицький Митрополит УГКЦ


1. Ознайомитися з матеріалами підручника параграф 32 

та дати відповіді на запитання.

9 клас Всесвітня історія 

21.05 Узагальнення до курку "Основні ідеї, здобутки, виклики 



Опрацюйте дайте відповіді на запитання 

Створіть презентацію.


14.05 Тематична підсумкова контрольна робота відбудиться 

0  12.00 год.

07.05. Практична робота за посиланням Натисни тут

30.04. Опрацювати матеріал  за посиланням Натисни тут


23.04. Опрацювати за посиланням Тема "Міжнародні

відносини наприкінці 19 ст."

1. Переглянте презентацію Натисни

2. Перегляньте відео Натисни тут

3. Пройти тести Натисни тут



16.04. Практична робота "Британське володарювання в 

Індії. Народи Африки від владою європейських

 колонізаторів". 

1. Опрацювати матеріал за посиланням Натисни тут




9 клас Правознавство

29.05 Тематичне оцінювання відбудитьсч 0 14.00

22.05 Урок узагальнення: пройти тести 

1. Натисне тут

2. Правовий квест Натисни тут


3. Тести Натисни тут


15.05 Практичне заняття параграф 28  "Ігровий суд"

08.05. Тема  параграф 27 "Нова українська поліція"

1.Пройти тест Натисни тут

24.04. Опрацюй тему  параграф 26 "Юристи в нашому житті" 

1. Переглянь відео Натисни тут

2. Пройти тест Натисни тут

1.Вправа №1 Натиснути тут

2. Тести Натисни тут

3. Вправа № 2 Натисни тут










На допомогу учневі під час карантину 

Під час карантину потрібно навантажити дітей хоч якимось контентом, пов’язаним з історією. Як на мене, то головна проблема дистанційного навчання (як і звичайного) криється у відсутності мотивації. Читати параграфи, писати конспекти, відповіді на питання, навіть складати хмаринки слів не завжди хочеться порівняно з можливостями інтернету та ігрової індустрії. Тому окрім звичайних завдань надіслав декілька файних історичних ютуб-каналів і список відеоігор з сюжетами минулого.
КАНАЛИ
«Книга-мандрівка. Україна» – геніальний проект, що зацікавить і дорослих, і дітей. Короткі мультиплікації про видатних українців минулого голосами відомих сучасників (Джамала, Остап Ступка, Тарас Тополя, Ірена Карпа та навіть Павло Зібров). Певне кращий канал про вітчизняну історію.https://www.youtube.com/channel/UCHq5vXBXgKpU0_Nxl8pDKyw
«Пишемо історію» – канал, присвячений багатьом подіям і постатям історії України ХVI – XX століть. Недовгі за хронологією та насичені цікавим відеорядом лекції відкриють вам невідомі сторінки нашої історії.
https://www.youtube.com/playlist…
«Уроки історії Пітона Кааа» – проект Ігоря Алейникова, що має біля 100 тисяч підписників. Канал об’єднує як історію України, так і всесвітню. Особливо корисний для підготовки до ЗНО або інших екзаменів, хоча не має нічого зайвого (наявні зображення та пояснення).
https://www.youtube.com/channel/UCy-p0X1iEjN3pY7Ck9q3kAw
«TED-Ed». Коли йде мова про освіту, то неможливо не згадати мегапроект TED. Щодо історії, то найцікавішими є англомовні збірки «A day in the life...», «History on trial» та 8-бітна «Myths from Around the World». Відсутність знань англійської мови можуть компенсувати українські субтитри чи переклади окремих відео (наприклад, «Один день з життя запорозького козака»https://www.youtube.com/watch?v=h3JwZjkWvh8)
https://www.youtube.com/playlist…
https://www.youtube.com/watch…
https://www.youtube.com/playlist…
«The Infographics Show» – пізнавальний англомовний канал з різних сфер знань. Історії присвячені декілька списків відтворення про найбільші битви в історії та неймовірні факти під час різних відомих подій.
https://www.youtube.com/playlist…
https://www.youtube.com/playlist…
ВІДЕОІГРИ. Писати окремо за кожну не буду, адже для того існує Вікіпедія. Зібрав багацько: від тої ж «Civilization» та «Total War» до менш відомих «біляісторичних» лінійок.
«Total War» - https://uk.wikipedia.org/…/Total_War_(%D1%81%D0%B5%D1%80%D1…



5 клас
   Вступ до історії  України
03.04. «Дослідники історії»

1.     Опрацювати  самостійно параграфи 21- 22.

 Виконати завдання для самоперевірки у робочих друкованих зошитах. 

2. Переглянути відео "Чому Геродот батько історії?" НАТИСНИ ТУТ

3.     Переглянути відео "Обличчя української історії. Михайло Грушевський" НАТИСНИ ТУТ  

 Перевір свої знання:

4.     1.Вправа №1 "Знайди історичне поняття" НАТИСНИ ТУТ

5.     2. Вправа № 2 "Вгадай історичне поняття чи історичну постать"НАТИСНИ ТУТ

Практична робота

6.     Виконати практичну роботу№7 

«І словом і пензлем, або им відрізняється наукове й мистецьке осмислення минулого».
Дослідження історичних джерел — важлива й відповідальна справа. Зрозуміти послідовність роботи історика вам допоможе така пам’ятка.За допомогою пам’ятки укладіть повідомлення про будь-яку з історичних подій (фактів) з історії України чи вашої родини (приклад: спорудження Софіївського собору, Друга світова війна, Революція Гідності тощо).


                                 10.04. Тема "Літописці української історії"

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Прочитати &23 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ

2. Переглянути відео "Нестор Літописець. Історія України. Загадки Історії.НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знанн
я:

1.Вправа №1 "Знайди пару" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Вгадай поняття"НАТИСНИ ТУТ
Творчі завдання:
Спробуйте створити свій літопис (записавши одну із історій своєї сім`ї або відому історичну подію) до сувою. Сувій можна створити за допомогою аркуша А4, пакетику чаю або за допомогою батьків обпалити аркуш А4 за допомогою сірників (приклад). 





  6 клас
                                    03.04. Тема "Культура Давнього Риму"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &53 c. 253-257
2. Переглянути відео "Архітектура і будівництво" НАТИСНИ ТУТ
3. Переглянути відео "3d реконструкція Стародавній Рим"НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Знайди слово" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Вкажи назву фото" НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ
10.04. Тема "Виникнення та поширення християнства"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &52 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Виникнення християнстваНАТИСНИ ТУТ
3. Переглянути відео "3d реконструкція Стародавній Рим"НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Стрічка часу" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Вкажи назву фото" НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ
08.04. Тема "Римська іперія ІІІ-ІV ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &51 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Поздняя Римская империя. Диоклетиан и Константин. (рус.) История древнего мира"НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Вставте пропуски в текст" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Гра перщий мільйон" НАТИСНИ ТУТ
Творчі завдання:
1.Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті (Діоклетіана чи Константина). На сторінці повинна міститися коротка інформація про особу (біографія) та у віконці "Що нового?" написати чим прославилась історична постать (Приклад додається).




7 клас
07.04. Тема "Середньовічна культура Західної Європи"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &15 c.142-155
2. Переглянути відео "Середньовічна культура Західної ЄвропиНАТИСНИ ТУТ    НАТИСНИ ТУТ
3. Переглянути відео "Подорож Середньовіччям" НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Знайди пару" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Вставте тект у пропуски" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. "Дайте опис картинці" НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 "Гра "Перший мільйон" НАТИСНИ ТУТ


06.04 . Тема "Українські землі у складі іноземних держав XІV-XV"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &23. Виконати завдання у робочому зошиті.
2. Переглянути відео:
"Українські землі у складі іноземних держав XІV-XVНатисни тут

Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Що або кого зображено на фото?" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. "Встав пропущений текст чи дати" НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3. "Кросворд" НАТИСНИ ТУТ


8 клас
06.04. Тема "§ 28. Церковне життя. Культура наприкінці XVII — у першій половині XVIII ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте & 28  або електронна версія підручника НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Культура наприкінці XVII — у першій половині XVIII ст "НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Вкажи історичну пам`ятку"НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ


 8 клас Всесвітня історія 09.04. Тема "Просвітництво і промислова революція."
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте & 22 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Культура наприкінці XVII — у першій половині XVIII ст "НАТИСНИ ТУТ   НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Гра "Перший мільйон"НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. "Знайди пару "Промислова революція" НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 "Заповни пропуски у тексті"НАТИСНИ ТУТ
4. Вправа № 4. "Що за подія або хто зображений на фото?" НАТИСНИ ТУТ
5. Вправа № 5 "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ


 9       клас
06.04.  Тема. Практична робота «Особливості культурницького 
та політичного етапів національного відродження на західноукраїнських землях»

Завдання для самостійного опрацювання:
1. Повторити параграф 21-22 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ
Практичне заняття:
Завдання № 1. Підготуйте тезисні виступи на засідання круглого столу на тему: «Розвиток українських земель» від імені народовців та москвофілів. Оформіть записи у порівняльну таблицю.Для порівняння використайте подані історичні документи. 
Джерела для заповнення таблиці: параграф 21-22 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ   АБО   історичні документи НАТИСНИ ТУТ
  Завдання № 2. Перед вами три програмових документи трьох партій. Але назви партій та програми переплуталися. Встановіть правильну відповідність. Оформіть результати  у таблицю.
Назва партії: Русько-українська радикальна партія; Українська націонал – демократична партія;Українська  соціал – демократична партія   
Діячі:
М. Грушевський, Ю. Романчук, І. Франко; М. Ганкевич, С. Вітик, В. Охримович;І. Франко, Ю. Бачинський, М. Павлик. 

Ідеї народовців
Ідеї москвофілів


Назва партії
Діячі
Програмні ідеї (головні ідеї)



Джерела для заповнення таблиці: параграф 21-22 або електронна версія НАТИСНИ ТУТ   АБО   історичні документи НАТИСНИ ТУТ


07.04  Виконати "Тести"НАТИСНИ ТУТ
Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ

3. Вправа № 1. "Гра "Перший мільйон"НАТИСНИ ТУТ
4. Вправа №2"Хто зображений на фото"НАТИСНИ ТУТ
5. Вправа № 3 "Заповни пропуски. Утворення політичних партій"НАТИСНИ ТУТ
6. Вправа № 4 "Стрічка часу"НАТИСНИ ТУТ
Творчі завдання:
1.Перед вами шаблон сторінки Instagram. За поданим шаблоном та за опрацьованим матеріалом, узагальніть вивчене та  спробуйте написати пост "Радикальний рух у Галичині. Особливості суспільно-політичного життя в Буковині та Закарпатті в другій половині ХІХ ст" у зошиті (замалювавши шаблон сторінки. Фото можна "завантажити" (замалювати) таким, яке відповідає темі уроку).




9 клас 
09.04. Всесвітня історія 
1. Опрацювати  & 24 "Китай".
2. Переглянути відео Натисни тут 
3. Переглянути відео "Опіумні війни у Китаї"

Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. Натисни тут
2.  Вправа № 2 Натисни тут




9 клас 
10.04. Основи правознавства
1. Опрацювати & 23 "Кримінальна відповідальність".
2. Переглянути відео Натисни тут 

 Перевір свої знання:

 Вправа № 3 "Вставте пропуски в тексті" НАТИСНИ ТУТ
4. Вправа № 4 "Кросворд" НАТИСНИ ТУТ

 





5 клас

Тема "Історія України в пам`ятках"

Завдання для самостійного опрацювання


1.Повторити & 13-20


2. Переглянути відео "Історія України за 10 хв" Натисне тут



Перевір свої знання:
1. Вправа №1 "Знайди пару. Історія України в пам`ятках. 5 клас" Натисне тут
2. Вправа № 2 "Стрічка часу. Розтавте події в хронологічній послідовності (за датами)" Натине тут
3. Вправа № 3. "Кросворд" Натисне тут

Творчі завдання:
1.Перед вами шаблон сторінки Facebook. За поданим шаблоном та матеріалами з мережі Інтернет, створіть Facebook сторінку видатної історичної постаті у зошиті (Ольга, Святослав, Володимир Великий, Ярослав Мудрий, Данило Галицький, Богдан Хмельницький, Михайло Грушевський тощо). На сторінці повинна міститися коротка інформація про особу (біографія) та у віконці "Що нового?" написати чим прославилась історична постать (Приклад додається).



6 клас

Тема "Культура Давнього Риму"

Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &53 
2. Переглянути відео "Архітектура і будівництво" НАТИСНИ ТУТ




3. Переглянути відео "3d реконструкція Стародавній Рим"НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:



1.Вправа №1 "Знайди слово" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Вкажи назву фото" НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ


7 клас
Тема "Середньовічна культура Західної Європи"
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &15 c.142-155
2. Переглянути відео "Середньовічна культура Західної ЄвропиНАТИСНИ ТУТ    НАТИСНИ ТУТ
3. Переглянути відео "Подорож Середньовіччям" НАТИСНИ ТУТ


Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Знайди пару" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. "Кросворд"НАТИСНИ ТУТ

8 клас
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте & 28 
2. Переглянути відео "Культура наприкінці XVII — у першій половині XVIII ст НАТИСНИ ТУТ  


Перевір свої знання:
1.Вправа №1 "Вкажи історичну пам`ятку" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2. "Кросворд" НАТИСНИ ТУТ

8 клас 
Всесвітня історія 
Тема: "ОСМАНСЬКА ІМПЕРІЯ. КРАЇНИ СХІДНОЇ ЄВРОПИ у ХVІ — першій

половині ХVІІІ ст."

1. Виконайте контрольну роботу з теми: Натисне тут

9 клас
Тема "Суспільно-політичне життя на західноукраїнських землях у 60-80-ті рр. ХІХ ст."
Завдання для самостійного опрацювання:
1. Прочитайте &21 c.181-189
2. Переглянути відео "Західноукраїнські землі у складі Польщі"НАТИСНИ ТУТ   НАТИСНИ ТУТ

Перевір свої знання:
1. Вправа № 1. "Кросворд"   НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа №2. "Тести" НАТИСНИ ТУТ



Самостійна робота. Правознавство 9  клас. 

Дистанційне навчання



Результат пошуку зображень за запитом дистанційне навчання


9 клас
Тема "НЕПОВНОЛІТНІ ЯК СУБ'ЄКТИ ЦИВІЛЬНИХ, СІМЕЙНИХ, ТРУДОВИХ, АДМІНІСТРАТИВНИХ І КРИМІНАЛЬНИХ ПРАВОВІДНОСИН"

Завдання для самостійного опрацювання:

1. Повторити &14-22 або електронна книга НАТИСНИ ТУТ
2. Переглянути відео "Правовідносини" НАТИСНИ ТУТ
3. Переглянути відео "Право власності" НАТИСНИ ТУТ
4.Переглянути відео "Права споживачів" НАТИСНИ ТУТ
5. Переглянути відео "Сімейне право" НАТИСНИ ТУТ
6. Переглянути відео "Трудове право" НАТИСНИ ТУТ


Перевір свої знання:

1.Вправа №1 "Установіть відповідність галузей права з правовими ситуаціями" НАТИСНИ ТУТ
2. Вправа № 2 "Знайди пару" НАТИСНИ ТУТ
3. Вправа № 3 "Вставте пропуски в текст" НАТИСНИ ТУТ
4. Вправа № 4 "Кросворд" НАТИСНИ ТУТ










 



Немає коментарів:

Дописати коментар